نظر

پرسپولیس

نویسنده : reza

برای مشاهده ی موارد بیشتر به فهرست موضوعات مراجعه کنید

 


برچسب ها:

- 21:13

نظر

اتومبیل جواد نکونام

نویسنده : reza

 

جواد نکونام روز گذشته ضمن حضور در تمرین تیم استقلال به شایعات درباره اختلاف با این تیم بر سر بازوبند کاپیتانی و بازگشت مجیدی پایان داد.

مجیدی و نکونام دیروز در تمرین استقلال با یکدیگر روبرو شدند و مقابل چشمان خبرنگاران با هم روبوسی کردند. این اتفاق در حالی افتاد که عکاسان پس از مشاهده این صحنه از آنها خواستند تا مقابل دوربین های آنها حاضر و عکس یادگاری بگیرند.
نکونام پس از گرفتن عکس یادگاری خطاب به عکاس ها گفت:«مگر ما مشکلی با هم داشته ایم که می گویدی با هم عکس بگیرید!من و فرهاد هیچ مشکلی با هم نداریم.»
در یکی دیگر از عکس های منتشر شده در خبرگزاری فارس جواد نکونام در کنار اتومبیلش دیده می شود؛ گویا وی لحظاتی در میان تمرین به اتومبیل گران قیمتش که در حاشیه محل تمرین پارک شده سر می زند.


برچسب ها:

- 21:11

نظر

استقلال

نویسنده : reza

 


برچسب ها:

- 21:9

نظر

عکس ماشین استقلالی ایمان موسوی!

نویسنده : reza

 

ایمان موسوی از آن استقلالی های دوآتشه است این را می توانید در لباس ها ، عینک و رنگ خودرویش ببینید.


برچسب ها:

- 20:45

نظر

علی دائی در مقابله با پپ گواردیولا

نویسنده : reza

 

در این عکس خاطره انگیز از دنیای فوتبال، صحنه از دیدار قدیمی تیم های هرتا برلین فیلد و بارسلونا را در دهه نود می بینیم که در این صحنه علی دائی اسطوره فوتبال ایران و پپ گواردیولا اسطوره فوتبال جهان و باشگاه بارسلونا را در یک صحنه درگیر بر سر تصاحب توپ می بینیم.


برچسب ها:

- 20:51

نظر

اتومبیل شخصی امیر قلعه‌ نویی

نویسنده : reza

 

امیر قلعه نویی پریروز با اتومبیل شخصی خود به محل تمرینات تیم استقلال آمد.

جمع هوادارن استقلال در بدو ورود امیر قلعه نویی گرد اتومبیل وی حلقه زدند و قلعه نویی در میان تشویق هوادارن استقلال وارد استادیوم محل تمرین شد.


برچسب ها:

- 12:18

صفحه قبل 1 صفحه بعد